środa, 14 grudnia 2016

O tych z poczuciem wyższości.

Jestem typem człowieka, który chyba zbyt mocno wierzy w ludzi. Właściwie wszystkich od pierwszego poznania uwielbiam. Jestem chyba trochę naiwna, wierzę w to, że każdy ma zawsze tylko dobre intencje, że zawsze zachowuje się w danej sytuacji tak jak powinien. 
Prawda jednak jest taka, że ja idealizuję, a ludzie czasami zawodzą. 





W sytuacjach, które ostatnio miałam w życiu, stwierdzam, że często wynika to z poczucia ich wyższości nad innymi oraz z egoizmu. 

Takie osoby nie potrafią się przyznać do błędu. Wypierają się go, bo może przed samym sobą,
boją się przyznać, że nie są idealni. 
To ludzie, którzy lubią zwracać na siebie uwagę, choć nie zawsze mają czym. 
To ludzie posługujący się wyrachowanym sarkazmem, którzy rzadko mówią wprost. Uśmiechają się
od ucha do ucha żartując z Tobą, w głowie układając sobie plan jak i gdzie wbić Ci szpilkę. 
Oni nigdy nie zważają na słowa, rozmawiając o Tobie w innym towarzystwie.
Ci ludzie planują. Rzadko pozwalają sobie na naturalne odruchy. Ustalają jak zachować się w danej sytuacji i z kim opłaca im się bardziej przyjaźnić. 
To ludzie, którzy biorą od Ciebie garściami, nie dając nic w zamian. 

Na takich ludzie mam jedno zdanie, trafiające w samo sedno zagadnienia "wyżej s*a, niż d*pę ma". 

Znasz taką osobę? Odseparuj ją od siebie. Takie znajomości nigdy nie prowadzą do dobrego. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz