piątek, 31 marca 2017

Ładne buty w dobrej cenie



O modzie wiem mnie więcej tyle, co brazylijskim jiu jitsu, czyli niewiele. (nawet musiałam szukać jak to się pisze ;)). Nie wiem czy buty, które zamówiłam wpasowują się w obecne trendy, ale mi się podobają. Podoba mi się ich wygląd, wykonanie i przede wszystkim cena. Jestem tak zadowolona ze swojego zamówienia, że aż muszę się pochwalić i polecić Wam sklep born2be.pl


Pierwsze wpadły mi w oko czarne slip on. Szukałam takich butów od jakiegoś czasu, ale cena w okolicach 70 - 100 zł niespecjalnie do mnie przemawiała (dwa lata temu kupiłam białe za 40 zł z Diverse, więc wiedziałam, że w tej cenie też można je kupić). Kupiłam je za 29,99 zł :) 


Kolejna zdobycz to beżowe espadryle. Frędzle chyba jeszcze są dozwolone w tym roku? ;) Jeszcze nie miałam okazji w nich pochodzić, ale wydaje mi się, że są bardzo wygodne. Będą wyglądać dobrze i do spodni i do sukienki. Kosztowały 59,99 zł (cena regularna ze strony 119,99 zł). 


Ostatnie buty z zamówienia to białe espadryle. Było tyle kolorów... i chętnie wzięłabym je wszystkie. Uwielbiam takie "cichobiegi" 😂 Już wiem, że są super wygodne. Kupiłam je za 39,99 zł.


I tak za 3 pary butów zapłaciłam 130 zł. Wykonanie obuwia jest bardzo dobre jak na taką cenę. Wiadomo, nie mamy tu naturalnej skóry, ani najlepszej jakości innych elementów ale i tak jest super. 

Co do przesyłki. Buty zamawiałam w czwartek, wysłane zostały w poniedziałek, a w środę już mogłam się nimi cieszyć :) Trwało to może trochę dłużej niż zostało opisane na stronie, ale i tak nie narzekam. Zakupy wyniosły ponad 100 zł, więc przesyłkę miałam za darmo.

Nie lubię przepłacać. Jeśli mogę kupić coś na promocji, to to robię i wcale się tego nie wstydzę :) 

7 komentarzy:

  1. Te pierwsze buciki też kupiłam i stronkę już znałam wcześniej :) mają spory asortyment, niskie ceny i dobrą jakość! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się, że mają tak miękką wkładkę. Jeszcze nie spotkałam się z tym, żeby trampki były takie miękkie :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, są świetne! Widziałam też szare na żywo - rewelka <3

      Usuń
  3. Fajne. Pierwsze i trzecie mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozmiar taki jaki faktycznie nosisz :) ewentualnie zmierz sobie stopę, dodaj z pół centymetra i dobierz rozmiar wkładki ;)

      Usuń