środa, 29 marca 2017

Odchudzony gulasz wołowy




Składniki:


  • 500 g wołowiny
  • koncentrant pomidorowy
  • 3 pomidory
  • 2 marchewki
  • 2 pory
  • papryka
  • cebula
  • liść laurowy - 3listki
  • papryka słodka
  • pieprz 
  • vegeta 
  • olej kokosowy

Mięso pokroiłam na kawałki, popieprzyłam i podsmażyłam chwilę na oleju kokosowym. Następnie dodałam liści laurowy i zalałam wszystko wodą. Mięso dusiłam w ten sposób przez około 30 min. Co jakiś czas dolewałam wody żeby mięso nie przywarło do patelni. Pokroiłam resztę składników.  Po 30 min do garna wrzuciłam warzywa i 2 łyżki koncentratu rozcieńczone w wodzie. Wszystko dusiłam kolejne 20 min. Pod koniec doprawiłam papryką słodką, pieprzem i odrobiną vegety. 

Gulasz jest świetny do kaszy czy ryżu. U mnie w wersji z ziemniakami ;)

Gulasz nie jest tłusty, nie ma w nim mąki ani innych ciężkostrawnych składników i serio całkiem nieźle smakuje :) 

Czekam na opinie albo udoskonalenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz