środa, 5 kwietnia 2017

Fit śniadanie - placki bananowe





Składniki:


  • 2 banany
  • płatki owsiane - około 1 szklanki
  • 3 jajka
  • mąka pełnoziarnista - około 1 szklanki
  • cynamon (wedle uznania)
  • olej kokosowy
Płatki owsiane zalałam wrzątkiem i poczekałam aż namiękną. W międzyczasie zmiksowałam banany i dodałam do nich cynamonu. Miękkie płatki dodałam do bananów. Dodałam całe 3 jajka, wymieszałam. Później stopniowo dodawałam mąkę żeby uzyskać odpowiednią konsystencję "ciasta" - tak żeby nie wylewało się z łyżki. Później smażyłam placki na oleju kokosowym. Jest to porcja na około 13-14 placuszków.

Placki są bardzo smaczne. Czasami dodaję do nich dżem albo masło orzechowe. Są wspaniałą alternatywą dla owsianki, której szczerze nie lubię i nigdy nie przełknę 😝

Ciekawa jestem Waszych opinii albo przepisów na zdrowe śniadania :)

2 komentarze:

  1. Muszą być przepyszne! :)
    Ja niestety nie mam czasu rano na to, żeby zrobić sobie takie zdrowe śniadanko, bo jednak zajmuje to trochę czasu, a niestety lub stety bardzo lubię spać :D

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, te placki są naprawdę całkiem niezłe z mikrofalówki ;D też codziennie nie mam czasu tak sobie dogadzać, a jak już robię to właśnie taką ilość żeby starczyło jeszcze na raz lub nawet dwa ;) a czasem zdarza mi się robić śniadanie wieczorem :P

      Usuń