piątek, 7 kwietnia 2017

Od przerażającej zbrodni do miłej historyjki


Mroczny zakątek to chyba pierwsza książka kryminał, którą przeczytałam. Jestem zachwycona. Oglądając filmy, często już w połowie wiem, kto zabił i dlaczego. Czytałam tą książkę i zastanawiałam się jakie będzie jej zakończenie. Całe szczęście wcale nie było oczywiste. 

Od samego początku książka wydaje się przerażająca i faktycznie jest tam kilka fragmentów, które trochę dziwią, trochę oburzają, może obrzydzają. 
Książka jest zbitką opowieści kilku bohaterów. Mi dobrze się czyta książki w takiej postaci, bo cały czas zaskakują. 
Będę szukać tej autorki i jej kryminałów ;)

Razem będzie lepiej to taka miła historia z serii tych, w których od początku wiemy, że główni bohaterowie będą razem (nawet tytuł to sugeruje). Skoro znamy początek i znamy zakończenie, wiadomo, że to środek musi "robić całą robotę" i faktycznie tak jest. Jest czas na śmiech, nawet solidne łzy. Książka potrafi też momentami zaskoczyć. 
Powieść dobra na odpoczynek po pracy/szkole :)


Moje postanowienie wymaga ode mnie przeczytania 12 książek w 2017 r. 4 pozycje już mogę odhaczyć - jestem zadowolona :)

A Wy czytacie? Znacie powyższe tytuły? Może jesteście w stanie mi coś ciekawego polecić? ;)

4 komentarze:

  1. Jeeej, ale bym chciała mieć czas na książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram czytać przed snem. Chociaż 30 min. Problem się robi, kiedy już się wkręcę i trudno się oderwać od lektury ;D

      Usuń
  2. Dla mnie dzień bez książki to dzień stracony! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, zazdroszczę! Ja niestety nie jestem w stanie czytać codziennie. Książka na miesiąc to na razie dla mnie max.. :(

      Usuń